Halaman

PENGIKUT

Jumaat, 27 September 2013

Buka Buku Baru ♕




I just deleted all my previous story and now ive start with a new story, new life and new me. 
So hi bloggers :)
Untuk beberapa bulan aku menangis fikirkan kau tapi Alhamdulilah, now I can smile again without you.
I'm very proud of myself, no one can change it, you or anyone else, i'm proud to be myself with all that I have and all that I can do.
Biar smua tu jadi kenangan paling pahit dalam hidup aku. Kenangan tu smua wujud
masa kau pergi dari hidup aku. Kau biarkan aku menangis, kau biarkan aku merana. K Takpa.
Allah tahu kerja Dia. Biar Allah yang balas smua perbuatan bodoh kau tu.
Dulu aku selalu cakap aku tak boleh, tak mampu nak lupakan kau,
tapi sekarang aku tahu apa yang aku cakap dulu 
smuanya salah and now my life is very complete without you.
Jangan fikir aku layan kau baik baik aku nak kau balik pada aku.
Aku cuma nak ingatkan diri aku supaya tak benci orang yang pernah bahagiakan aku dulu.
Thats all.

Allah itu maha adil.
Dia takkan biarkan hambaNya rasa susah je,
Kalau hidup sentiasa susah siapa je yang nak hidup lagikan?
Aku sendiri taknak hidup kalau 24 jam aku diberi ujian & dugaan.
Alhamdulillah. Hidup aku bahagia sekarang.
Terima kasih ya Allah :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan