Halaman

PENGIKUT

Selasa, 25 November 2014

Sayangg.




Aku dah takde sape-sape selain kau.
Kawan-kawan semua dah pergi.
Family aku selalu jauh dari aku.
Kau lah abang, kau lah kawan kau lah keluarga.
Sape lagi yang aku boleh harapkan.
Cuma kau yang selalu datang untuk baiki semua kekurangan dalam hidup aku.
Cuma kau yang selalu ada dekat belakang aku untuk bg semangat.
Cuma kau yang ambil tahu jatuh bangun aku.

Jadi kenapa sekarang kau nak pergi?
Kau bagi aku seribu alasan. Kau jauhkan diri dari aku.
Kenapa..

Aku penat, lelah keletihan lalui semua cabaran ni.
Tapi selagi dia yang bernama manusia dia masih layak 
dan patut diuji.

Jadi aku redha dan masih cuba untuk berdiri seorang diri tanpa bantuan dari sesiapa pon.
Pergi dulu. Assalamualaikum.

Selalu sayang dan rindu awak sayanggg. saya minta maaf untuk semuanya harini.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan