Halaman

PENGIKUT

Rabu, 16 April 2014

16 / 4 / 2014




 

Hati ni patah renyuk macam dihiris dan digilis trailer 14 tayar malam tadi.
Sedih dia tu Tuhan je yang tahu. Mampu ke aku tanggung semua ni
sorang diri? Walaupun semua ni berpunca dari kau tapi aku masih perlukan kau
dalam setiap langkah hidup aku.

Tuhan tahu rasa hati aku, Tuhan dengar keluhan hati aku. 
Kadang-kadang aku terlepas pandang yang Dia dah atur semuanya.
Mungkin dia nak aku berjumpa orang lain atau mungkin dia letakkan 
ujian dalam hubungan aku dengan dia. Mungkin. Banyak probability dia kat situ.

Dalam hidup ni tak semua yang kita hendak boleh kita capai,
Kalau boleh pun mungkin memerlukan sedikit pengorbanan.
Lagi-lagi bila melibatkan hati dan perasaan kita dan orang lain.

Aku menangis macam orang bodoh sebab tak dapat apa yang aku harapkan dari dia,
lepastu salahkan takdir. Astaghfirullah.
Padahal aku yang tak sedar apa yang aku dapat sekarang ni
sebenarnya lebih baik dari apa yang aku harapkan.

Aku bersyukur adanya dia. 
Dialah sahabat, dialah teman masa aku sunyi, dialah teman masa aku jatuh,
dialah abang, dialah yang ada dalam hati.
Aku akan cuba jaga dia macam aku jaga diri aku.

Terima kasih untuk semua Sayang . Iloveyou

Tiada ulasan:

Catat Ulasan